23. fejezet - Kétely  

Posted by anniebythepurgatory

Kipihenten, de egyáltalán nem jól mentem iskolába. A keddi napot végig aludtam, szerdán pedig reggel riadtam fel, hogy nem szabad halasztanom. Nagyon lassan készültem el reggel és mire beértem már meg is bánta, hogy erre vetemedtem. Sejla és Kathy kint álltak, és amint megláttak boldogan intettek felém. Egy apró mosolyra voltam csak képes. Csak ennyire futotta és csak a másodperc tört részéig.
- Gond van? – kérdezte halkan Kathy.
- Nem, semmi. Csak még megvisel. – hazudtam. Bólintottak.
A nap iszonyúan lassan telt. Magamban azon őrlődtem, hogy hogyan is oldhatnám meg ezt az egészet. Ha valami mozgást láttam felriadtam, nagyobb zajokra összerezzentem. A nap vége felé kész idegroncs voltam és a kezem is úgy remegett, mint a nyárfalevél. Sírni, hisztizni és dühöngeni lett volna kedvem. Órák után a könyvtárba rohantam, vagyis inkább menekültem a tömeg és a zaj elöl. Találomra levettem egy könyvet, semmi kedvem nem volt olvasni, csak mutatóba cselekedtem. Leraktam magam elé és csak néztem. Belefáradva ebbe is, lehajtottam rá a fejem és próbáltam lenyugodni. Suttogások. Felkaptam a tekintetem a szívem majd kiugrott, levegő után kapkodtam. Egy nagy lélegzetvétel után megnyugodva hajtottam vissza a fejem a könyvre. Épp nevetni akartam magamon amikor újra hallani véltem a suttogásokat. Ijedten sodortam le a könyvet az asztalról, ami elég nagy zajt csapott a csendes könyvtárban. Kicsöngettek a hetedik óráról.
- Annie, olyan vagy, mint aki szellemet látott. – mondta Kath és szinte hallottam amint magában azon gondolkozik, hogy normális vagyok-e. Sejlára kaptam a fejem aki vizsgálódva nézte az arcom.
- Nagyon furcsa dolog történt velem. És nem hallucináltam. Bent voltam a könyvtárban, levettem egy könyvet. Fáradt voltam ezért ráhajtottam a fejem. Erre a könyv elkezdett suttogni. – magyaráztam. Kathy arca elkomolyodott. Sejla összeráncolt homlokkal nézett a semmibe.
- Te…te hallod az angyalok sóhajait? – döbbent le Kath.
- Mit? – kérdeztem értetlenül.
- Hihetetlen! – nyögte Sejla.
- Van egy mítosz, miszerint voltak és vannak angyalok akik könyvekbe írták a sóhajukat. – magyarázta Kathy.
- Ugyan, ne mond, hogy te ezt beveszed? – legyintettem le. – Ez csak mese.
- Nem igazán. – szólt közbe Sejla. Az arca kínlódást tükrözött. – A gond az, hogy ezek az angyalok akik sóhajaikat beleírják egy könyvbe általában kételkednek önmagukban. És..., de mindegy is. Szóval, nagyon kevés ember hallja őket. Szinte csak azok akik olyanok, mint ők. Akik kételkednek magukban. – jelentőségteljes pillantását rám szegezte.
- Jól vagyok! – törtem ki ellentmondást nem tűrően. De Kathy aggódó tekintete csak még jobban felidegesített. Kiviharzottam az épületből és rohantam hazáig. Magamra zártam az ajtót, idegesen dobáltam arrébb a cuccaim és dőltem be az ágyba. Kikészültem. Nem akartam, hogy aggódjanak vagy sajnáljanak. Megoldom a gondjaim. Megoldom a kételyeim. Nincs szükségem bizalmatlan tekintetekre. Danielre van szükségem. Élő halottnak érzem magam, ha egy percig sincs velem.

Két hét. Már két hete annak a végzetes napnak. Két hete nem történt az angyalok sóhajain kívül semmi furcsaság. Se egy démon, egy angyal. A vámpírok mindig készenlétben. Sokat találkoztam Debivel, jól esett a társasága. Igazán aranyos lány és üdítő. Sejla és Kath azóta figyeltek minden egyes szavukra amit nekem intéztek. Nem vonták kétségbe a megoldó képességem. Kathy sokszor ajánlotta fel, hogy aludjak ott, de visszakoztam. Bár titkon Daniel hiánya már szinte felemésztett. Nem tudtam, hogy vajon tényleg itt van- e a közelben. Néha mintha láttam volna felvillanni az arcát, de ezt nem vettem kézpénznek mert néha Adrien arcát is láttam. Kezdtem kifordulni önmagamból. Ez is egy ilyen nap volt. Végig szenvedtem, egész jól ment a tanulás. Mikor kimentem a teremből, elgondolkodtam. Szánalmasnak éreztem magam. Tényleg ilyen önsanyargató lennék? Elhatároztam, hogy összeszedem magam. Ha ezzel visszakaphatom Danielt és vele együtt az életemet, akkor legyen. Boldogan mentem végig a folyosón. Egész nap próbáltam pozitív lenni. Adrien elvesztésének feldolgozása nem volt kis feladat, de ettől még nem kell lelkileg is meghalnom. A kapcsolat ami köztünk volt így is bomlani kezdett. Danielt kell visszaszereznem. Szünetben épp a szekrényem felé tartottam mikor hátulról átöleltek.
- Erre az érzésre vártam. – suttogta. A hangjától az egész testem lángokban állt.
- Daniel. – suttogtam alig hallhatóan.
- Itt vagyok. Végig itt voltam és most már itt is maradok. – megfordultam és a karjaiba ugrottam.
„Most már minden rendben lesz.”- gondoltam. Mire bevillantak a képek…

This entry was posted on 2010. január 11., hétfő at 9:12 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 megjegyzés

Bogíí  

az összegzésnek én is örültem.és jaj ez a rész...nagyon érdekel az a dolog a könyvekkel..érdekes..és juj Daniel visszatért jupíí..egyszerűen imádom..annyira rossz helyen hagytad abba.. milyen képek?léccíí siess a folytatással..*-*

puszíí

2010. január 11. 10:08

Hát igen a függővég. :D A könyves dolog reméltem is hogy tetszik, lesz még egykét ilyen benne. Visszahoztam, naná hogy visszahoztam :P Hisz Annie felébredt téli álmából :) Sietek. :) és köszi. Amint lesz időm elolvasom a te blogodat is és kommnetelek is. ^-^

2010. január 11. 12:30

Na igen,a srác máris visszajött...hümpf...de szerintem mivel Bogíí Daniel párti, én nyugodtan lehetek angyal párti, nem? Szóval én neki szurkolok! Ez a rész nekem is tetszett, a könyvekkel, remlélem valamelyikbe az én angyalom is írt valamit:) Várom a folytatást!:)

2010. január 12. 0:02

De jó:)
Visszajött Daniel:)
A vége lett a legjobb szerintem:)
Nagyon tetszett:)
Várom a következő részt:)

2010. január 12. 5:07

Jó hogy visszajött :D Nem marahat el olyan sokáig. Bár majd lesz rész amikor.. na nem mondok semmit. Valerin te gondolatolvasó vagy titokban vagy mi ? xD És igen lehetsz angyal párti, felőlem aztán. :DD Örülök, hogy ez a könyves dolog mindenkinek bejött. :) És ma félévzárás volt úgyhogy este nem tanulás lesz hanem írás. ;)

2010. január 12. 6:01

Hogyne, én titokban gondolatolvasó vagyok és az orvosira járok:) Csak olyan kézenfekvő volt...vagy lesz:) Azért valld be, hogy én is átlátszó vagyok néha:) Amúgy, ha ilyen nyílt utalásokat hagysz, ne is várj mást:)

2010. január 12. 12:30

Nem vártam mást, meg persze, elég nyilt volt csak meglepődtem hogy ilyen gyorsan kapcsoltál :D Igen néha az vagy, de nem is baj. :P

2010. január 13. 4:43
Névtelen  

halíí régóta olvasom a blogodat... na jó max 2 hete de még soha nem volt időm kommentelni ezért úgy érezem itt az ideje... nah hát az egész történet fantasztikus és imádom nagyon nagyon nagyon. és milyen képek??? olyan rossz helyen hagytad abba... nagyon várom a folytatást és nagyon jó a törid és puss: Dóry

2010. január 15. 7:38

Jaaj :$ köszönöm szépen. :) hamarosan lesz történet csak szalagtűző volt az este. De ha minden jól megy ma begépelem. :)

2010. január 16. 3:46

Megjegyzés küldése