Összegzés vagy mi :D  

Posted by anniebythepurgatory

Viktor ügyét nyitva hagytam. Mert még nem tudom mi legyen vele. Azért vitte el a lányt, mert a tábla már a kezében volt és ha Annie lelke beindítja a tíz parancsolat táblájának erejét az energiát szabadít fel és ennek lett volna még következménye de mivel ezt nem hagytam megtörténni, mert nem gondoltam végig mi lenne akkor így eldobtam az ötletet. Annie lelki vívódása miatt volt ez a szinte harctalan kiszabadulás. Meg azért mert nehezen tudok akciójeleneteket írni. Majd még bele kell jönnöm. Adrien meghalt, de múltnap azon gondolkodtam, hogy az angyalok hogy halhatnak meg. Szóval, ez a kérdés is még nyitva marad. Vannak már elképzeléseim és látván Valerin mennyire szereted Őt, szerintem valahogyan majd visszacsempészem a történetbe. :)

Daniel szerepe és Annie kapcsolata Adrienhez meghatározó. Ezeknek a csalódásoknak és lelki vívódásoknak is oka van ahhoz, hogy a történet végén az legyen amit elterveztem. Magának a csalódásnak lesz majd a következménye a történet vége de az még messze van. Viktor fuccsba ment terve is csak egy kis időhúzás, mint ahogy bár igen az én bűnöm, hogy a tábla erejét és az ehhez kapcsolódó tervet nem írtam le részletesen, bár már volt egy összegzésféle amiben benne volt a lényeg. Tudom, hogy másnak a fejében nem úgy zajlik le mint az enyémben hisz mégis más de igyekszem javítani rajta. :)

Külön köszönet Valerinnek aki rávilágít a hibáimra és hűen kommentel. :D és persze mindenkinek.

További jó olvasást, már gépelem a következő fejezetet. :P

This entry was posted on 2010. január 11., hétfő at 7:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 megjegyzés

Jaj, hát igazán nagyon szívesen:) Bocsi a problémázás miatt, lehet, hogy csak én vagyok ilyen nehéz felfogású. Pedig igyekszem:) Ha nem szeretnéd visszahozni az angyalt, miattam igazán nem kell átalakítanod a törit, ez a te írásod, te töndessz a dolgok alakulásáról, de azért köszönöm:) Ez az összegzés jó volt, azt hiszem, végre a helyére került bennem minden:) Várom a folytatást!:)

2010. január 11. 8:28

Nem baj ha problémázol, mert átgondolom ez igazán pozitív. :D De vissza akartam hozni mert elgondolkodtam ezen az " angyal hogy hal meg" ügyön :D És örülök, ha kicsit rendbe tettem a dolgokat. :)

2010. január 11. 9:23

Megjegyzés küldése