Help!  

Posted by anniebythepurgatory

Sziasztok!

Kezdem egyre kényelmetlenül érezni magam, hogy átolvasások után is találok hibákat a történetben. Ezért szeretnék egy segítőt, bétát stb. Ha valakinek lenne rá ideje, ereje ( ami nekem is kevés van valószínüleg ezért szorulok rá.) annak nagyon örülnék.

Várom a jelentkezéseket, remélem lesz aki segít.

Jó olvasást és további szép estét! :)

This entry was posted on 2010. február 7., vasárnap at 8:58 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 megjegyzés

én szívesen segítek,mert végülis időm van,csak most hétvégén nem leszek itthon, de amúgy mindig
mail:nbogica94@citromail.hu
ide tudsz írni, mert az msn-em szar, és neten vok fenn ezért semmit sem lehet küldeni

puszíí

2010. február 7. 11:44

jajj nagyon szépen köszönöm *-* mailben megírom majd, hogy mire is gondoltam. Csak ne nőjek a fejedre ^___^"

2010. február 7. 11:58

várom a mail-edet..szívesen segítek

2010. február 7. 12:04

pont most küldtem el :DDDD

2010. február 7. 12:05

válaszoltam is rá

2010. február 7. 12:17

Megjegyzés küldése